tisdag 25 oktober 2011

Snart är det JUL!

Snart är det jul här i vårt hus, julen den kommer hopp tralla la laaa. Ja det är så det känns just nu. Är som ett litet barn, fick hem två pallar med julsaker på jobbet. vill ställa fram det NU! Men måste vänta några veckor till. När pallen kom för en och en halv vecka sedan var jag bara tvungen att få lasta om det bara för att få se vad det var som kommit. Kom på alla världens olika anledningar till det, tills min mor gav med sig och jag fick lasta om det. Öppnade varje kartong och kikade på de söta tomtarna och änglarna och lyktorna. Hela den dagen gick jag bara och nynnade julsånger efter det. Nu är några av årets inköp på juldekorationer planerade och det skall fyllas några banankartonger till, som om de inte var nog med 14 kartonger. Nej, finns alltid plats med mera! A får säga vad han vill, men jul blir det i år igen!

2 kommentarer:

  1. Vi packade upp på jobbet igår, var rätt drygt fast det inte var riktigt 20 pallar :P var faktiskt några mindre. Men allt visade sig inte ha kommit. Men döm av min förvåning över att det inte alls var så roligt som jag trodde.. :/ För mycket som skulle byggas in på några få timmar. Och ingen julmusik spelades under tiden.. tror det var det som drog ner allt faktiskt. Men kom in och kika :D /Syster Yster

    SvaraRadera
  2. Det ska Jag, tvingar med mig A i morgon kväll. Jag packat upp nästa vecka, utan musik med. Jag får nog stå för underhållningen själv :) /syster yster storm

    SvaraRadera