måndag 4 mars 2013

Solhattar

 
Här är några av de saker som jag syr, små solhattar i storlekar från ett halvår till fyra år.
 
 
 
 Den rosa är för ett barn som är cirka ett halvt år gammal, sytt av en gammal duk som jag hittade i mina gömmor för ett tag sedan.

 
Den här gröna är sydd av ett par gamla barngardiner som hängt i ett barnrum för många många år sedan. Detta tyg fick jag av ägarinnan av butiken där jag har några av mina produkter. Det är helt klart ett av mina favoritmönster.
 
Fick även ta mina och min storasysters gamla barngardiner med Dunderklumpen på vilket jag bara är så glad att jag får klippa sönder. Dunderklumpen är inte min favorit direkt men vet att många andra i min ålder tycker att han är bra.
 
Mera bilder på dunderklumpen kommer jag att lägga upp om nån dag eftersom jag i morgon skall träffa min älskade tremänning och vi skall ha systuga hemma hos henne. det kommer att bli så kul!
 
På återseende
 

1 kommentar: